Reklam tasarımları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi midein, sert çok değanlayışkeni kullanmaktadır. Oynak derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, eğlence, etkili ömür standartları, rahatlık, sükûnet, sonra teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bilcümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın transfer davranışını göstermelerini sağlamak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı amaçlara müteveccih ama nihai nişane, her dem henüz okkalı satış olmakla beraberinde, ekseriyetle, reklamın amaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öbür markalara yeğleme edilmesini sağlamak olabilmektedir. Bunlarla beraberinde, firmaların toplumsal sorum namına veya kendileriyle müntesip çıhun herhangi bir düşünceyi müdafaa etmek veya reddetmek namına mimarilabilmektedir. Bilcümle bunların tasarımı mimarilırken, en okkalı önem nâkil laf, inandırıcı bir şekilde anlayışlenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, kimi anlayışlenme biçiminden dolayı, kimi de seçilen tasarım kabilinden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda mesele, kimi dem kullanılan oyuncuların maşer içerisinde iye başüstüneğu konumla müntesip olabilirken kimi dem alınlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Huzurlıklı diyaloglarla örülen tasarımların inandırma etmekten uzak olmasının bir öbür nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öbür türlere için henüz azca inandırma edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle veya ifadelerin zemin aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. öteki türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir tesir unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. öteki bir ifadeyle, henüz sarplü bir tesir yaratabilmek midein, reklamlarda kullanılan mizah, sefalı haller, etkili ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, tesir unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan ikrar ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, manzaralerin başüstüneğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda lafızünü ettiğimiz tesir unsurları gerçekte akıllıca seçilmektedir. Fakat burada mesele, onların kullanılma biçimi olmakla beraberinde, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen tesir unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere iye olması gerekmektedir. Fakat genel olarak reklamlar inandırıcı yetişmek zorundadır. Bunun birlikte başarılı bir reklam kurmanın esas nizamı nişane kesime seslenme geçirmek, bu nişane kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek heybetli hisse sahibidir. Böylelikle nişane kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).